OH HELL YEAH!



FOO FIGHTERS TILL STADION, STHLM, 22 JUNI!!!

Underbart säger jag bara, underbart. Detta var det jag behövde mitt i mitt depp! Fan, biljetterna släpps nästa onsdag och jo jag ska nog fan köpa en! Det vore grymt! Har sett Mr. Grohl en gång redan och det vore ju mer än nice med ett återseende, haha.

Började dagen med en total överhettning och kallsvettningar som gick över till att skaka av köld - myyyyyys. Så för att värma mig och fräscha upp mig så tog jag en dusch. Jag somnade även i duschen, haha, jag försov mig i duschen. Klev in ca nio och kom ut strax innan halv. Detta är en typsik klassiker för mig eftersom detta har en tendens att hända varje gång jag är sjuk och ska duscha.

Klippte även min fina man igår, han var väldigt snygg innan men nu är han förjälva snygg! Haha. Dock kommer nästa frisör att mörda mig för att jag antagligen inte klippt bra alls, menmen, whatever!

Sitter faktiskt i skolan och ska strax sticka väg på lektion med Anna. De lektionerna är typ de bästa lektionerna. Hörs sen!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0