no woman, no cry

svintråkigt.se//ignore



Är du kär? Det kan du hoppa upp och sätta dig på
Är du en sportfåne? Inte längre, men har varit
Är du likgiltig? sometimes
Är du röksugen? Inte det minsta
Är du rik? No. Eller det beror ju på vad. Rik på kunskap är jag nog!
Är du fattig? ja, usch ja. Wlaking the streets..
Är du trött? Yes, sir
Är du shoppingsugen? always
Är du töntig? Det kan jag nog vara ja.
Är du ressugen? OM
Är du skolsugen? Nja, inte direkt. Sugen på att bli klar med skolan? Öh ja!
Är du irriterad? Just nu? Lite, kanske
Är du festivalsugen? Helt klart! kötta
Är du alkholsugen? Nja, eller jag menar hade gärna varit på fest nu faktiskt!
Är du saknad av nån? Jag vet inte..
Smeknamn? Nat, Natie
Bästa åldern? den jag är just nu - 18
Bästa tidningen? Hm, sweden rock!
Hur sminkar du dig?  det varierar. brunkräm, puder, rouge (solpuder), eyeliner, kajal, mascara
Hur många timmar sov du inatt? Vet ej.
Vilken film såg du senast? Hannibal
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook...
Vad sa du senast till vem? kladdkakan i kylen är min. rör ej.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Yrsa: gustav plockar upp var och en tror jag
Vad gjorde du i förrgår? Var på gymnasiemässa i Vansbro med the crew. Sedan myste jag med min grabb.
Vad har du gjort idag? Varit i skolan, pluggat, slappat
Hur många msn-kontaktetr har du? typ 100..
Vilket land besökte du senast? England
Hur många snälla känner du? öh? ett bra antal iaf!
Vad såg du senast på tv? Hannibal
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Sony.. tror jag. Hur fan ska jag veta det?!
Senaste köp? Maaaaaat.
Vad har du dåligt samvete för? För att jag tydligen är väldigt tråkig och tantig.
Vad har du för skor? jag har massor med skor och jag tänker inte räkna upp alla.
Vad har du på dig nu? gråa leopardleggins och en grå stor tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? Mest CCR
Skulle du säga nej till sex idag? Haha, vilken jävla fråga. Jag har pojkvän, vad tror du?
Är du vegitarian? Nix.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nope.
Vad heter dina kusiner? Ava, Paul och Paria
Är du feminist? Nono.
Vad drack du senast? Te 
Gillar du att laga mat? Japp, uppväxt på en restaurang och har inte tröttnat än.
När sjöng du senast? Idag, haha, jag är ju sångerska
Håller du det städat? Njaa, den första dagen efter att jag städat kanske...
Vad gör dig lycklig? Tanken på en bättre framtid, mina älskade vänner och min fina man som alltid får mig att le!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0