Mainstreem

Jaha, eftersom jag har astråkigt (och försöker skjuta upp plugget, haha) så tänker jag göra som alla andra.
ÅRET 2010


Januari, många bastukvällar och födelsedagar (det var ju liksom året då min årskull fyllde 18) och så var det nästan höjdpunkten av plugget, har aldrig haft det så stressigt.


Februari, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde då. Jobbade och pluggade? Tiden flög iväg iaf! Ni ser, mitt liv är inte så intressant. Haha.


Mars, spelningar, spelningar och åter spelningar! Bland annat en i Mora, haha, remember girls? Omkörningar, mooning och pingrar i luften!


April, Italien med kära mormor blev! Dock mycket dramatik, som mina vänner vet. Jag hade inte varit riktig i huvudet utan er vet ni!


Maj, slutet var nära, kurserna började sina och solen klev fram! Den här är från marknaden! Mycket vackert!



Juni, skolavslutning, bal och student och ocf P&L - inte en enda kväll var ledig!



Juli, the month of the months 2010 - I got to see Slash! En och en halv meter ifrån honom var jag och skrek till mig ett plektrum gjorde jag också, haha! En dröm jag kunde checka av. Sen var det ju full rulle som vanligt i juli med sommarjobb och utekvällar för hela slanten!




Augusti, sonisphere (blött, blött, blött!!!), födelsedag, parksommar x2 och så började jag tredje året!


September, ännu en marknad, ännu en pluggmånad...


Oktober, och efter det eländiga pluggandet unnade jag, caath, engen och sanojj oss en semestervecka i Turkland, hehe. Vid detta lag hade jag också fullt med pappersarbeten till london sökningen, kabba säger jag bara! Och såklart, en hel drös med spelningar! Blev tillsammans med min fina grabb blev jag också, bästa!


November, detaa är från en kväll på parken. Mycket folk, noooooot. Haha. Papper, ligga före i plugget, chilla, mysa en hel massa, nya nycklar. Good month!


December, mysmånaden numero uno. Lucia, massa bak, utekvällar, biokvällar, saknade vänner. Min morfar gick bort men trots det blev det jul. Jag åkte till London, jag kom in, jag mådde varken bra eller dåligt. Jag var ales. Men sen var det ju dags för nytt år..!

OCH HÄR ÄR VI NU!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0