Jag vet, jag vet...

Jag orkade inte skriva igår. Det var kaos med stort k. Har varit vaken hela natten, rädd. Jag fattar inte hur en människa kan vara så fruktansvärt dum i huvudet, jävla psykopat. Usch, fyfan.
Utan mina vänner skulle jag aldrig klara det.

Iaf, mår bra idag, förjävla trött med det går. Skulle ha varit på Risk 1:an klockan ett men jag orkar inte. Däremot ska jag på banken och fixa lite saker som är akuta!

Ikväll blir en tidig kväll om inte jag går hem och tar en nap snart. Haha. Ingenting speciellt ikväll. Fick reda på att jag kommer ha lediga onsdagar fram till typ vecka 10-11 eftrsom jag är klar med nutida konst - oh yeah! So I have plenty of time to take my driver's license! Jag måste hålla mitt löfte till mig själv!

Hare

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0