And i want and I need and I love

En lektion idag på 1 h och 45 min och så ser det ut ända till vecka...? Whatever, ett tag framöver! Inte en aning om vad jag ska göra idag. Plugga? Vad har jag att plugga? Piano kanske... Mmm.

Tänkte berätta att Peace & Love har gjort bandsläpp - Håkan Hellström, Hoola Bandoola Band och Soilwork bl.a.! Inte illa med S där, men det är antagligen bara för att de inte har så mycket annat i rockgenren bokat än!

In Flames är klara med sin nya platta "Sounds of a Playground Fading"!

SRF har också gjort bandsläpp! Doc Holliday is coming! men jag kan inte åka på denna festival... för då missar jag min student..

Sen det bästa till sist.... Download Festivals bandsläpp, jag är helt överlycklig och överväger att åka detta år. Jag bara måste. Men jag kan inte.. För då missar jag min student. Fuckin unbelivable! See for yourself!



/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0