Still got the blues

Gary Moore har lämnat oss. Hemskt. Han var ju inge gammal! Han var inte en av mina absoluta favoriter men det är ju alltid tråkigt när sånt här händer. Det står över allt så det är ingen idé att jag göra något utdrag ur någon text, ni hittar det själva. Rest In Peace.

Jaha, min helg = awsome. I lördags så började det ju med mysfika med Blondie som var välbehövligt! Fin presenter hittade jag också, höhö. Sen tog jag mig en kort promenix med härlig musik för att sedan möta upp min snygging! Som jag saknat honom, men han hade haft det riktigt bra!

Sedan på kvällen drog jag till Kissie för att fira och där blev det trerätters varav huvudrätten var snuskigt god! Det var lika trevligt som alltid, lika cp som alltid och lika VARMT som alltid, haha! En omgång "jag har aldrig" och en omgång "idiotkunskap", förjävla rolig kväll var det!

Igår så var jag upp till Sälen på nytt jobb, det var faktiskt helt okey och tiden gick rätt snabbt faktiskt. Fick jobba med Sandra och Andreas så det var hur lugnt som helst, det visade mig allt. På kvällen blev det en välförtjänt dusch följt av pizzabakning. Fint!



Bilder från Kissie kommer snart!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0