Kind of dirty



Sooo, jag sitter hemma hos Gustav och bara är lite, vilket är nice! Fortfarande inget nät hemma...får förhoppningsvis tillbaka det på måndag. Och värmen också för den delen, det går ju förfan knappt att vistas i huset en gång.

Har inte gjort annat än att läsa körkortsteori idag, fyfan säger jag bara. But it has to be done! Inte långt kvar nu ju..! Ja, jag vet, jag kanskei nte behöver vara så glad eftersom jag ligger 6 månader efter min körkortsplanering, eller rättare sagt (eftersom det annars låter som att jag är handikappad) så ligger jag 6 månader med att ta det, heter det. Men jag är glad ändå! Bättre sent än aldrig!

Har nyss beställt snus åt mannen också, gött åt honom - mindre gött åt mig! Och imorn är det jobb som gäller, och tanken på att pengarna kommer att rulla in på kontot om typ två veckor är riktigt skön!



AVENGED SEVENFOLD KOMMER TILL METALTOWN! Hur grymt? Jag vill så jävla gärna åka men det beror helt på Sonisphere!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0