...and so they broke my heart. again.

Def leppard har kommit ut med tour dates, efter Downloadfestival kommer de att turnera runt i USA, IGEN. Those fuckin americans stole my favorite band. Dock tar datumen än så länge slut i augusti, hoppas bannemig det blir Europas tur sen! De har nån spelning på Irland också, men att åka till irland känns kanske inte rock n' roll! No effence, jag tycker Irland är fint och intressant med alla keltiska sagor/legender/historier - men nej.

Dessutom har jag gett mig fan på att jag ska träna bort den lilla magen jag har, den är onödig varför ska den då vara kvar? Den kanske bara är jag som tänker på det, men den ska bort. Haha.




/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0