Which bone in her body should I brake first?

Jag måste bara få säga: Jo visst fan är det nice med mellandagsrea but for fucks sake TAKE IT EASY! Så dåligt som det har sålt i Sverige i år så räcker kläderna till alla. Ja, lite tävlingsinriktad och fräck måste man vara men c'mon butta in andra i klädhängarna? Slita sönder kläderna man tänkt köpa, är det verkligen värt det?

Glad att jag mest kikade runt och bara var på jakt efter en enda grej - en svart normal bh. De hade BH-rea på H&M men där var de fina i svart, brun, creme och vitt slut i 70C. Visste ni btw att den vanligaste bh-storleken i Sverige är 75B? Alla B-storlekar var slut också, haha. Så istället för att köpa två för 150:- köpte jag en grymt skön och enkel svart för 149:-. Bra investering.

Javisstja, jo det var en grej till jag var ute efter och det var Copter (skärmskydd) till mobilen, vill helst slippa repor och fettfläckar, men det var slut både i Mora och i Malung så de fick lov att beställa hem åt mig.


Tycker det är lite dåligt att butiker som säljer Iphones inte har tillbehören i butik.
..

Jag och bästis hade julklappsbyte igår och jag fick världens finaste tavla som hon gjort själv - blev så himlans glad! Den kommer att få en alldeles speciell plats sen när jag flyttar. Ni ska få se bild sen!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0