Have yourself a merry little christmas!

började me att baka..

sen kom Amanda och vi bytte paket... löv ya too hun!

sen tog vi in den "lilla" granen...omg.

sen pyntade vi den med alla 130 kulor.. (min mamma samlar)


och så tog vi fram meeeeeer julegott!

och under tiden som det mesta (inte de första) hände så var julskinkan i ugnen


Julkänslan har kommit krypande under dagen och nu när jag sitter här och myser framför tv:n medan mamsen är i köket och fixar och en massa ljus är tända så känner jag faktiskt julfriden sänka sig. Kan dock inte riktigt förstå var de sista dagarna innan denna dan före dopparedagen tog vägen? Do you?!

Jag hoppas friden håller i sig hela morgondagen också, skönt att ha hela min familj samlad, det var minst 5 år sen min moster firade jul med oss andra så det ska bli skönt!

Dagarna kommer antagligen att gå i ett nu; julafton imorgon, juldagen med mys och sedan smäller det till på parken då det är juldagsparty (det är ju trots allt hemvändarhelg!!) och man träffar alla utflugna vänner, annandagen ska det åkas iväg till vänner och firas "minijulafton" och i mellan dagarna ska det handlas och umgås - älskar det!

Sen är det nyår, som vi liksom varje år inte har riktigt någon bra koll på. men det löser sig alltid!
tror inte jag hinner skriva förrän imorn kväll dock så:

Merry Christmas y'all! Hoppas ni får en grym julafton och äter er spyfärdiga på julmaten - glöm inte att äta godis också! Det är faktiskt rätt fantastiskt hur man verkligen trycker ner mat och godis hur jävla mätt man än är... Ni är guld värda ni som läser, det ska ni veta!!

Och mina fina vänner, jag måste återigen säga: vad skulle jag göra utan er? Ni som står vid min sida i vått och torrt och kommer mitt i natten vid behov, ni som kommer och hämtar upp mig när jag behöver komma bort, ni som får mig att göra massa hyss, ni som får mig att le och skratta, ni som uppskattar, ni som vill ha mig när jag mår skit, ni som är bäst i världen - all min jävla kärlek till er, ni är det finaste man kan få! ♥

Have yourself a merry little christmas!

Nat

Kommentarer
Postat av: Mika - "Du där med rött hår!"

GOD JUL NATLIII <3

2011-12-23 @ 22:54:16
URL: http://nathifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0