Bara några julklappar kvar nu!



Fick hem det här paketet som innehöll 3 julklappar igår! Så nu är jag snart klar, skönt! Har bara 2 kvar!! Dock har jag inte slagit en enda av dem ännu men det blir nog av ikväll...om jag inte skjuter upp det till imorgon kväll..

Ska om ett tag ge mig iväg till skolan för att lämna diverse papper och skriva på osv osv, ska också ta mig en stund med Mami! 



Vid ett ska jag, Ulrica och hennes mamma åka till Mora och inhandla de sista julklapparna, ska bli så skönt att spendera lite tid med de godingarna! Kameran kommer med på turen såklart!

Känner på mig att det här nog blir en bra dag, liksom igår då jag först fotade kattungarna och sedan var på besök hos Täpp Lars - allt detta tillsammans med min auntie!

Have a nice day folks!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0