That's the way you do it, you get your money for nothing and your chicks for free




Jobbat, inte stressat ett jäkla dugg. Haha, tycker alltid det är skönt att höra "hur kommer det sig att du inte pratar mål?" (dock beror ju det alldeles på vem jag pratar med, för jag säger ju trots allt rundil ist för cirkel, haha, sen blir alla lika förvånade när malungsmålet slinker ur käften på mig) och jag tror inte det går en dag som jag jobbar utan att jag får höra "ska vi ha DIG idag?" och jag bemöts oftast av leenden så det är ju skönt!  

Funderar på om jag ska ut och fota vinterlandskapet när solen ändå fortfarande kikar fram!
Vet inte, men min rygg har tagit åt sig av kylan (det var ca -17 imorse, mys liksom) så den mår fan inte bra, kul. Träningsvärken i benen kompenserar dock smärtan men en skön stelhet, haha, om det ens existerar.

Ingenting planerat för resten av kvällen så jag ska nog umgås med min vän Assistenten och tillverka några fina lussekusar och eventuellt någon krans eller längd!

nu har jag babblat nog, hejs!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0