Min mormor vet knappt vad internet är...

..just därför tror jag att det inte är någon stor risk att hon ser att jag avslöjar en av hennes julklappar, haha.

Har farit runt i byn hela dagen och letat efter allt jag behöver, kan tyvärr inte avslöja någon annans julklapp då alla andra av mina nära och kära är inne här och kikar med jämna mellanrum!

Så! Min mormor är en riktig godisråtta och mest av allt älskar hon polkagrisar och nougat. Tidigare år har jag köpt henne kakfat, böcker, weinernougataskar osv, man brukar ju inte ge så mycket till de äldre? Man brukar ju oftas lägga ihop till något stort allihopa - så gör vi i vår familj iaf!

Även om jag inte är den bästa på klappar och presenter tror jag nog att jag lyckats med de allra flesta i år! Typ som med det här:

det ska självklart på en fin etikett på denna! Sen är ju inte detta det enda hon ska få heller, haha. Det var bara en kreativitetstips! Klappar behöver inte vara dyra för att vara uppskattade.

Utöver detta kommer hon att få en bra bok (hon älskar böcker också) och ett av mina balfoton - hon har alla mina skolkort sen 1:an så why not liksom?


Ska dra på Kulturskolans Musikcafé för att höra Kissie spela på sin violin snart också, hade hörrni!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0