Inte så lätt som det ser ut!

varför i hela fridens namn ska det vara så svårt att få på en jävla skyddsplast? Nu är det gjort i alla fall - utan bubblor och fingeravtryck. Dock är ju jag så darrhänt att de nere på Expert fick göra det åt mig - tacka gud för det! Fick lämna den på tork tills imorn men whatever, bättre det än att jag själv sitter och pillar för minsta lilla.

Nyår imorgon, inte ett dugg pepp. Men det ändrar sig garanterat! Det här året som började så jävla bra, det får fan sluta bra också! 2011 var grymt de allra flesta månaderna, jag har lärt mig så mycket jag inte visste. Jag har definitivt lärt mig att när någonting verkar vara "too good to be true" då är det så också - som typ på balen, allt verkade perfa tills folk började gå? Dock slutade det ju hur bra som helst! Det brukar dock vara så att vill man så gärna att något ska vara bra - då är det också det, trots missöden. Tänker man att något ska vara dåligt, ja då blir det dåligt!

Vi har inte riktigt fått ihop allt inför imorgon, men nästan i alla fall. Inget Sälen eller Åre för oss i alla fall, det spar vi till ett annat år!



När vi städade uppe i Tandådalen igår var det sjukt mycket folk igång och när man såg alla chilla ner för backen så kunde man fan inte bli annat än sugen. Var jäkligt länge sen jag åkte nu, har inte riktigt velat (ehm, menar att jag varit för feg) åka med mitt knä. Fel vinkel och det åker ur (är jag rädd för iaf) men så fint som det var igår så hade det varit värt det!

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är snygg!! en fika till veckan någon dag? :)

2011-12-30 @ 16:17:34
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0