I full kareta

At the end of a smile, there's a laugh n a half.

Sitter och skrattar lite för mig själv medan jag lyssnar på lite musik och tar det lugnt för första gången idag. Jag kan köpa att en 19-åring (vilken som helst) kan bete sig barnsligt sometimes men en 76-åring, haha? Jag är också envis, haha, att försöka överbevisa mig är fasen inte lätt, men at some point så ger jag faktiskt upp. För ibland vet jag ju att jag har fel men vill vara envis ändå, haha. Sen finns de dem som inbillar sig till att bli arga också. Det finns någon till allt som man brukar säga.

HOWEVER, så kikade vi på "lägenheterna", det var två stycken, fina båda två, kommer bli svårt för moster att välja! Kan tänka mig att hon gillade båda, det gjorde jag iaf, haha. Usch, så svårt! Vi drog till Mora direkt efter för att inhandla ny klösbräda åt kissarna och det blev en riktig bamse till bräda, jävlar ja! Sen blev det handling på Willys och käk inne i centrum!



Ska till Cathrin senare ikväll och kika på husfruarna, haha, gött! Men nu är jag så frusen så jag måste ta mig en kopp te och lite fika - om jag liksom ska formulera mig så kärringaktigt som möjligt!

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men snyggo! :) jätte fin skjorta!

2011-12-07 @ 17:50:22
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0