Blindstyre!

Jag satt mig på glasögonen när jag skulle in i Ulricas bil. Seriöst. Bågarna gick sönder och det var helt beroende på vilket hastighet jag hade när jag satt mig. Karma has been a total bitch to me senaste tiden, jag har inte gjort ett jävla skit för att förtjäna skiten jag fått. WHAT THE FUCK LIKSOM. Menmen, det som är bra med karma är den ger tillbaka i sin om tid. Alltså vafan, trasiga glasögon under den högtid där de bästa filmerna går på tv. Aja, tur det inte var glasen...

Ska fixa det på måndag, lite varmlim så ska det nog blir det bra. SÅ om ni nu ser mig innan jag fixat dem och hälsar och jag inte hälsar tillbaka....så är det för att jag inte ser, inte för att jag inte vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0