Simon says

Follow us! Om allt går som det ska (har ju kommit in och har boende men you know) så flyttar jag snart till underbara London för att gå musikskola! Jag har precis startat ett nytt kapitel i mitt liv och nu väntar världen på mig och min musik! Passionerad rockare som jag är kommer jag inte att passa in i min klass men vem fan vet? Jo ni gör om ni fortsätter följa mig!

Detsamma gäller min pojkvän Cj som är alpin skidåkare och har börjat klättra upp en hel del, just nu är han faktiskt i Mölltal med resten av det Svenska landslaget, not bad huh? Följ honom på vägen till World Cup och toppen av den alpina skiåkningen, det gör jag!

På bilderna finns länkar till respektives bloglovin, där ni enkelt får veta direkt vi uppdaterat. Så gå in och följ våra bloggar dudes, we really appreciate your support and interest in us!



/Nat

Kommentarer
Postat av: Diana

Passa in och passa in, det är väl blandningen i buketten som är det fina :-) Oavsett hur det blir och vad du bestämmer så är det bara du som sätter gränserna för din storhet, fina rocktjej!

2011-08-04 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0