It's a beautiful day

Tidigare foton var alltså från utflykten med svärmor igår, idag var det andra bullar!
Jag och Cj hade bestämt oss för att göra en utflykt men ändå hinna att shoppa lite åt honom - which he wanted, don't include me! Jag har varit så jävla duktig och inte inhandlat ett skit, jävligt duktigt. Beröm mig för fan.

Ett grymt jeansköp, ett par tröjor och en liten regnskur senare var vi ute på Waldemarsudde, käkade maten vi tagit med och bara myste - och somna. Yeah, vi somnade, dock inte längre än en timme som tur var. Vi åkte in till stan igen och tog en runda till så att Cj verkligen inte missat något, haha. Which he had, ett par tröjor till, haha.

Hemma i Enskede blev det god middag ute på altanen och nu är det film som gäller! Att åka hem till Mlg imorn är inte lockande, snarare hemskt. Hade gärna följt med mitt hjärta till Alperna!






/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0