I don't wanna change the world, I don't want the world to change me


jagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzy
jagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzyjagälskarozzy


Snart ett år sen jag och bästis var på Ozzykonsterten i Globen - magiskt var det. Helt jävla sjukt. Gamla, goa, grymma Prince of Darkness! Har läst en av biologierna, han har gått igenom så jävla mycket. Jag har dessutom läst The Dirt och läst om honom Som alla säger; han borde egentligen vara död. Haha, men har är fortfarande på scen och skriker och hoppar! Underbara John Michael Osbourne. Många skulle säga: "jag fattar inte hur han orkar", men jag vet. Det är passionen.

Nat

Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Nu har jag avslutat min Dagens Blogg tävling. Kika in för att se ifall just du vann!



I annat fall, så kommer en ny chans om några dagar, kram! :)

2011-08-30 @ 19:55:30
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Sandra

Han är bäst! Du med!

2011-09-01 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0