I den lilla byn malung är alltid sig likt.

Hemma igen och det är redan jobbigt. Kunde ha varit chaufför ikväll (classic car week) men jag skippar det för det blev så mycket att ta tag i nu.. Sen är verkligen inte det där med att åka runt, runt, runt, runt min grej. Inte heller att nästan köra på någon för att fulla ungdomar springer över vägen hursom haver. Dömer ingen men det är min personliga åsikt.



Eftersom Cj som sagt skulle ner till Mölltal och stora alperna så blev det en tidig avgång imorse! Cj's plan gick 9.45 från Arlanda så jag hade för smidighetens skull bokat min bille från Arlanda jag också. Usch, så sugen man blir när man står där alltså... Vill också åka!!  Lite drygt 13 dagar sen ser jag min babe igen, längtar redan!
Har haft det oförskämt bra dessa dagar! Goda middagar, uppdukad frukost varje morgon (varför har inte min mamma det så, haha?), solning, bakning, filmtittning, utflykter och massa pussar!






/Nat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0