En sista dag som 18

Mm, imorgon går jag in på mitt sista tonårsår. Jag vill vara tonåring för alltid, skit i att jag aldrig får gå på glasbanken det kan andra göra åt mig. Jag känner att jag har växt otroligt mycket det senaste året, så mycket nytt!

Den här tiden förra året hade jag precis hunnit pusta ut efter en helt sanslös dansvecka, led för att jag inte var 18, var grymt trött på killar och fortfarande i trans efter att ha varit på min första Slashkonsert! Jag hade ställt in mig på ett grymt sista år på gymnasiet med galet mycket fester och förjävla mycket slit. Jag hade heller inte bestämt mig för att söka till London vid den här tiden heller.

Den här dagen förra året befann jag mig på Sonisphere i sällskap med Jonatan och Samuel, men jag kom dit ensam. Det regnade idiotiskt mycket, hade jag varit fisk hade jag trivts. Trots de stora massorna med vatten höll jag mig längst fram och skrek. Kul hade jag trots att det enda som var torrt var vadderingen i min BH. Haha!



förra året innan min födelsedagsfest

Jaha, ett år senare då:
Ett år mognare? Definitivt!
Ett år snyggare? Det vettefan alltså, men vi kan svara ja eftersom jag har så långt hår nu!
Ett år klokare? Helt klart.

Jag tycker det är roligare att jämföra ett år jämfört med det förra vid min födelsedag än vid nyår om ni undrar. För jag är inte som alla andra. Jag gjorde vissrerligen en liten sådan vid årsskiftet..

Just nu så är jag rätt målmedveten, jag vet inte vad som väntar mig i höst, upptagen med världens bästa pojkvän, har en aning panik över vad som komma skall men är ändå en stört mycket stabilare kvinna än vad jag var den här tiden förra året.. Jag är otroligt nöjd med vad jag har åstadkommit senaste året. Och för att inte glömma så har jag de bästa vännerna man kan tänka sig runt om mig. Helt fantastiska är de!




/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0