Det börjar närma sig

Ja, om lite mer än en månad så är det meningen att jag ska dra iväg - det vet ni! Det börjar närma sig. Det som känns mest sjukt med att flytta utomlands är självklart att jag måste köpa allt där. ALLT. Jag kan inte ens ta med mig min plattång, wft?! De har ju inte samma vägguttag.. Och inte heller kan jag ta med mig kära säng, min säng! För att inte tala om mitt piano, jag kommer att böla som en unge som inte får godis när den vill ha det bara för att jag måste lämna mitt älskade, fina piano. 25 september ska jag nog åka. Det blir nog bra. Jag vet ju trots allt var skolan ligger, hur man tar sig dit, hur stan ser ut osv. Det enda måstet är IKEA.


First time in London, liten tjej det där..

Jag har seprartionsångest as you know, jag har redan skrivit ett helt inlägg om det så jag ska inte bore you 'til death med det. Det är bara så svårt. Det känns så svårt. Men det ska bli kul! I love London! Sen har jag finaste Olivia som väntar där på mig, vilket känns hur jävla awsome som helst!

En del har frågat mig vad jag ska gå - förutom musik - och jag har kommit på mig själv att jag nog faktiskt inte förklarat! But will take it from the beginnig anyway! Jag ska gå en ettårig utbildning i sångTech Music School, som heter Higher Diploma, det är den näst högsta utbildningen på skolan. Jag kommer att ha skolkamrater från hela världen och antagligen bo med en tjej som heter Olivia som också kommer från lilla Malung! Så ser min framtid ut de närmaste 8 månaderna, pretty nice huh?

Går man tillbaka till förra hösten kan man se hur jag tog mig till där jag står nu, min audition som jag gjorde på skolan (december) och efterföljderna när man väl har kommit in! Sen får jag hoppas (böna och be) att ni följer mig (kommer att kolla min statistik varje timma nu) till London och i London (föregående parenteser är ironiska)!!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0