Bestulen på historiskt material

Ibland kan jag känna sympati för "han den där". Men oftast inte, för oftast tänker jag inte på just Han, jag tänker på vad han har gjort. Allra oftast tänker jag på mitt nu, alltså en tid där Han inte ens finns.

Han är ju inte här längre, men det var han tidigare i sommar. Men inte nu, så just därför vågade jag mig till mitt gamla hem för att hämta saker - mitt gamla hem som Han då äger - b.la. mina cymbaler och min trumpall. Och jag var helt säker på att de var där de stått de senaste 2 åren. Men de var de inte. De var borta. Mina cymbaler värda 3500:-, som inte är av något som helst värde för Han. De är MINA och Han har stulit dem ifrån mig. Jag skulle sälja dem, de tillhör mig och det var mina pengar att tjäna.

Riktigt jävla förbannad är jag. Svårt att förstå för er som inte känner mig men ni ser ju ändå vad som är fel.

Nat

Kommentarer
Postat av: Moster Tors Katarina

Rikspuckot förnekar sig inte!!!!!

Kolla på Blocket om han lägger ut dom där, för det är ju stöld. Gör en polisanmälan!! Sen lägger du ner det, inte polisanmälan så klart, för han är inte bara en TJUV han är också en energitjuv och du behöver lägga din energi på viktigare saker....

Strunta i honom för han har inte alla hästar hemma i stallet, fast jag förstår om du inte kan. Men det ända han kan göra nu för att såra er är att göra sådana här barnsliga saker...

2011-08-27 @ 23:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0