The royal wedding



Haha, det är inte så rockigt, men jävligt tantig, dock tycker jag om det lite grann. Alltså det Engelska Kungliga Bröllpet. Bröllopet  i sig är inte så roligt tror jag (har kollat på en del kungliga bröllop ska jag erkänna) men att kolla när alla går in och vad de har på sig - det är kul, haha! Jaja, jag är lite udda och sådär men vafan. Känner jag mig själv kommer jag bara att kolla tills de har kommit fram till altaret.

Haha, jag såg igår på nyheterna att det var folk som hade tältat i 2 DAGAR för att stå längst fram vid Westminster Abbey. Kan tänka mig att det är en hel del engelska flickor som gråter idag eftersom deras favvoprins ska gifta sig, haha, och såklart kommer det vara massor med monarki älskande tanter som är överväldigade.

Ska ta mig lite frukost och vänta på att de fina klänningarna kommer in, hejs!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0