la da di du da, di du da

Japp, det är vad jag har lyssnat på ikväll. Det suger att gå på en konsert i hopp om att få sitta i endast en timme och lyssna på klassisk fin musik för att sedan inse att de kommer att spela folkmusik. YEY. NEJ?! Visst, de första 3 låtarna kanske är okey, då de trallar utan instrument men efter 10 låtar blir det jobbigt - för mig. Jag förstår konsten men det är inte något av mina personilga val eller personlig favorit. Nope. Menmen, 2 h och 30 min senare släppte de oss och nu är jag hemma!


guden

Imorn ska jag umgås med underbara Ulrica som jag inte umgåtts med på urlänge eftersom jag inte ska jobba. Sååååå  nu vet ni.

Goodnight rockers

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0