Jofama

Jag gick nyss in och sökte på Jofama, som är ett skinnföretag/märke med assnygga grejer, och hittade ett antal sidor som sålde deras grejer (Bubbleroom, Nelly, Stayhard m.m) och insåg att deras grejer är svindyra på marknaden och jag insåg att jag kommer aldrig ha råd att köpa de där assnygga shortsen de har. Men så tänkte jag om. För Jofama ligger i Malung.

Och allt skinn man köper här i orten borde vara billigare än på nätet eller i butikerna i andra orter. Så det kanske är värt att ta en sväng till lagret och se vilka priser de har där? Hoppas man kan få dem billigare! Om jag blir känd någon gång i mitt liv, då vill jag ha sponsring av Jofama och deras kollega PG Elfströms - vem vill inte ha de snyggaste skinnpalterna? Ni kan även gå in och kolla på deras blogg för att se nyheterna som kommer snart!





/Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

Har man tur (läs: känner någon som jobbar där) kan man hitta guldkorn för typ 300 pix...

2011-04-04 @ 22:12:05
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0