Jag har inte mitt sista påsklov ever

Jahapp, påsklov. Känner att det inte spelar mig någon roll det ända som ändras är att jag inte har schemalagda lektioner nästa vecka. Men jag ska till skolan på tisdag och spela in, ändra manuset och sen bär det av till Orrskogen för att planera balen med deras personal! Och det blir väl bra! Även om jag kommer att ändra manuset under de här dagarna istället, för då slipper jag vara i skolan så mycket under tisdag!

Förr var påsk alltid kul, men det berodde nog mest på morfar. Han och mormor brukade gömma våra påskägg i deras hus eller ute på gården så hade i äggjakt sen. Jag må vara 18 och enligt lagen vuxen men jag hoppas min mormor gömmer mitt påskägg i år också! Att vara utan morfar och äggjakt skulle vara för hårt!


min lilla lila skrynkliga London-kjol



Skrivit klart en engelskauppsats idag och det är jag faktiskt rätt stolt över! Jag läste boken, om än lite segt och såg filmen jag hade planerat att se dock var jag enoooooormt seg med att skriva outline och trdde faktiskt inte att jag skulle hinna klart, but i did! Proud.

Cj åker hem idag också, sen drar ham på sm i ski cross (ööööööööh) sen på första maj-trofén så honom ser jag inte förrän på söndag, kanske. Från och med nästa söndag kommer jag nämligen att vara i skolan mellan 9-21 varje dag. Middag 16-18. Hard work work.

Blir inte mycket bloggning då inte. Men nu ska jag ut i solen och sova.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0