Hallå statistiken?!

Hah, det verkar som att blogg.se's statistik är igång igen men stämmer riktigt gör den inte! Men jaja.

Drog en glass med Sandra i morse med pengar som vi hittat uppe på fjället under vinter när vi jobbat, mysigt! Årets första riktigt glass. Vi åkte även hem till Evelina och hälsade på!

Sen drog jag hem men fick vända i dörren och dra ner till Hemköp och mötte upp Ulrica! År och dag sen sist! Så sen dess har vi suttit och pratat om vår flytt ute på hennes altan!

Jag har grym separationsångest och jag velar och känner mig osäker för - tänk om skolan inte är så bra som jag tänkt mig? Det jag har tänkt hittills är väl att: om det inte är nå bra, om programmet inte är vad jag tänk mig och det bara är som att jag om trean igen, jamen då får jag väl hoppa av och bo kvar och jobba. eller hur (säg vad ni tycker för jag behöver höra det)?

Det känns värdelöst att kasta massa pengar på ett skolår som var som det förra bara att jag inte blir klokare annat än på det stadiet att jag lär mig ta hand om mig själv?

Så alltså, är programmet bra then fine själklart ska jag gå klart hela året men är det inte det så går jag inte kvar för det är onödigt - då kan jag lika gärna bo där och jobba, leva lite liksom. Det som velar mellan det är alla fördomar som skulle komma som: "Hon klarade inte av skolan därför hoppade hon av", jamen nu vet ni redan innan att om jag hoppas av är det INTE för att jag inte klarar av skolan utan för att jag inte tycker om programmet. Nuff said. Är inte det mer än rätt? Ska jag inte få hoppa av om jag känner för det? Är jag sämre om jag gör det?

Jag tänker absolut inte hoppa åt nått håll förrän jag provat, hur än det blir tänker jag nog iaf spendera nästa år i London.

Så vad tycker ni? Jag vill ha kommentarer om detta, tack!

/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag tycker du ska göra som du vill! Låter ju bra att stanna kvar ett tag och jobba om inte skolan är något :) Låt tiden få visa hur det blir :)

2011-04-10 @ 20:36:40
URL: http://jeennifeera.blogg.se/
Postat av: amanda

Du har så ju drömt om det där så himla länge nu Natalie. Klart det kommer bli bra, och om inte så kan du alltid komma hem till mig igen :):):) Puss världen bästa!

2011-04-11 @ 09:19:04
Postat av: Sandra

Även om programmet är tråkigt och liknar det du gjort hittills är det en bra merit för framtiden. Men känns det absolut helt fel ska du inte tveka på att hoppa av, du är lika bäst ändå! <3

2011-04-11 @ 17:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0