all i have to do is dream

Har låtit mina kläder stå i tvättpåsarna i flera dagar nu eftersom jag inte orkat plocka i garderoben, haha. Tänkte visa upp några av mina absoluta favoritplagg, en del ser ut att vara stora och breda men observera att alla plagget är i st. 34/36


Två av mina 4 små svarta. Den ena är från Nelly och den andra från H&M.


Min fina långa väst som går att kombinera med det mesta och det bästa
& min gråa oversizetröja som bara är så jävla skön! Båda från H&M.


Min lilla blommiga kjol från New Yorker och Stonestischan från H&M.

Dock har jag konstaterat att min garderob behöver en uppdatering, jag har inte hunnit köpa nytt på hur länge som helst! Men jag antar att det blir så när jag hellre lägger pengarna till flytten.. Så jag får väl vara lite efter och ha snäppet fulare kläder än andra, men det lönar sig för snart är det London som gäller!

/Nat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0