You give me something

Jag är så förjävla glad! Just nu är allt bara så bra, men oftast när det är så, så kommer det ändras ganska snabbt. Men jag lever i nuet och bryr mig endast om det som är precis just nu.

Varvade party och mys igår och det resulterade i att inte gå till sängs förrän vid fyra, men vafan det var ju fredag kväll! Trots tvisten mellan vissa malungsgrabbar som absolut borde lägga ner sin tuffa attityd för de kommer verkligen ingenstans med den (det är feg att slå!) och de totalt harmlösa alparna som inte gjort något så slutade kvällen lugnt. Eller ja, en av mina favvovakter kom väl på besök precis när vi drog, haha.

Lunchat med Mandy idag och ikväll blire kanske taket! i så fall skulle det bli lite utekväll med alla mina föredetta lagkamrater!
Ciao, hörs senare!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0