dear john

                
John Bon Jovi

jag har blivit utskjutsad ur huset, haha. Senast halv åtta ska jag vara härifrån, punkt slut. Why?
Syrran fyllde 16 bast i onsdag och hon ska ha fezt. Men det gör mig inget cause i have plenty of places to be at tonight!

Mys med Kissie blir det iaf! Länge sen vi kunde ta en helkväll för oss själva, det är ju en aning svårt när hon bor i gbg och jag bor här - trots att hon kommer hem nästan varenda helg.

Sitter nu och lyssnar på lite Scorpions (länge sen nu!), dricker lite te och funderar på om jag inte skulle ta och hoppa in duschen innan någon annan gör det och snor varmvattnet från mig. Haha. 

laters

/Nat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0