there's something wrong with the world today

Alltså, jag hatar att vara mittengubbe. Fan. Är man mittengubbe vet man inte vad man ska säga men lik förbannat blir ju jag den som alla pratar med - för jag förstår ju båda sidor eller rättare sagt, jag är med båda sidor på nått sätt. Som tur var så förstår mina vänner mig så väl att de insåg att jag inte kunde vara medlare så jag slapp sitsen till slut.

Jag tackar alla godingar hos Henke - inte minst Karl som vi hade suprise party för - för en trevlig stund! Jag tackar också alla mina fina gofisar Ida (födelsedagsbarnet), Evelina, Yrsa, Gustav, Maria och Martin för absolut trevlig kväll trots missödet och mandy för en trevlig liten sväng på Tom's!

Ska strax ta och skutta in i duchen och sen pallra mig till Gustav för att hämta lite grejer. Taggar som fan för ikväll och hoppas det blir en jävlar till spelning! WOOOP


/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0