Are you gonna go my way

  
KOM HEM FÖRFAN!

Ja, Sandra har varit borta länge nog nu! Har inte träffat henne på en hel jävla månad. Fattar ni? En hel jävla månad! På lördag darling, då ses vi förhoppningsvis igen!

Ledig dag idag. Hur gött?! Kan inte minnas sist jag hade en ledig dag under en skolvecka...
Bon Jovi kommer till Norge i sommar (varför fan hoppar de över Sverige hela tiden? Har det hänt något pinsamt här eller?) och jag är bra sugen att skaffa mig en biljett!

Dock funderar jag på om det kanske är mer värt att åka på Hard Rock Calling i London. Om jag nu kommer in på skolan jag söker till så börjar jag ju inte skolan förrän 4 oktober MEN, hur awsome hade det inte varit att se på Bon Jovi m.fl. i Hyde Park?

Tåls att tänka på!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0