Yes, please!

Mamma, om du mot förmodan skulle ha fått tag på min bloggadress så är det här lite saker jag gärna skulle vilja ha! (Obs. detta är en julklappshint, hehe)
   

                     Mmm, så jävla snygga.

           Vampire Diaries Ses 1. Ja tack!


hur mycket rock n' roll?


så att jag kan ta egna urcoola bilder istället för att sno från weheartit...


jag vill såklart skriva ut en del bilder också..


Mmm, önskesaker. Det finns såklart en hel del annat jag vill ha, som typ konsertbiljetter (ganska självklart) och presentkort hit och dit. Dessutom finns det massa saker jag verkligen behöver och ibland kan det vara smart att tänka på sånt meeeen, nä. De är oviktiga i mitt önsketänkande. Jag höll mig iaf inom realistiska gränser. Tror jag.

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0