Varför föddes man inte som någon annan?

      Tumblr_lcph7wdvnz1qf8sa9o1_500_large

jag vill fan också se ut som megan fox. Man kan inte neka till att hon är snygg. Dock ser hon som en sån som gärna skryter om det. Men ändå.

Själv är man född som halviranska med snea ögon och tänder, kolsvart hår på armar och ben som växer som ogräs och en stor jävla näsa, haha. Det som är positivt är dock att man är solbränd året om och jag har ärvt den bra genen genom att ha för hög ämnesomsättning vilket gör att jag kan äta en elefant utan att lägga på mig ett enda kilo (jag har inte alls komplex över min kropp...). Men man ska ju vara nöjd med den man är, för någon annan kan man inte vara.

/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

2010-12-01 @ 16:00:49
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0