vad har du gjort i ditt liv?

Nä, nu fan i helvete. Ingen och då menar jag INGEN ska få tala om för mig att det jag vill göra efter skolan är orimligt för att jag har alldeles för mycket konkurrens för att någonsin bli något inom musikbranchen. Du vet tydligen inte vem du snackar med. Ingenting är omöjligt, allt går bara man vill. Konkurrens? Tror du jag bryr mig? Vill jag försöka, låt mig försöka! Det finns ingenting som heter misslyckande på riktigt. Låt mig göra vad jag vill och vill jag flytta till England och försöka, då gör jag det trots att dina "procentuella satserna" säger att jag inte kommer att ha någon chans där. Vad ska jag bli då? En producent i Sverige som sitter och spelar in Idol-låtarna? NÄ FAN HELLER.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0