so close no matter how far

Ja, jag vet att det var tre dagar sen jag skrev men äh, who really cares? Vi har fortfarande inte fått pellets så aatt pannan gång i gång så vi har varmvatten eller värme över  huvudtaget. Kul askul. Just därför är jag väldigt glad över att ha spenderat de senaste dagarna och nätterna hos min fina grabb! Asskönt har det varit. Men nu har han återigen åkt till Norge för att träna och tävla...

Och ja just ja, alla papper till högskolan i London är inskickade. WONDERFUL. Äntligen. Så nu är det väl vänta och se då. Det blir kanske inget London före jul trots allt.. Eller så kanske man unnar sig en resa dit i alla fall. Hehe. Lätt värt!

Hörs sen!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0