min sång, du vet att den ska framföras av mig

Tumblr_larq7p6xft1qajnfxo1_500_large
Bakis - check. Hungrig - check. Satt ljus på gravarna - check. Plugga - well... ehm, check?

Riktigt kul kväll igår! Startade lite hos Gustav och sen drog vi till parken. Medelåldern var visserligen typ 40 men vi hade kul iaf! Massor av folk man inte hade sett på länge och massor med folk som berömde mig för mitt arbete inom musiken, askul! Kan lägga upp lite bilder senare!

Blev inget Falun idag eftersom det är alla helgons dag = allt är stängt såklart! Så vi åker nog nästa helg istället. Så ikväll blire nog chilla och baka kladdkaka med Sandra eller så. Fint!

Tumblr_lbfhhd6v3o1qbvyc0o1_400_large

/Nat

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymma bilder! äre du som har tagit dom?

2010-11-12 @ 21:41:51
URL: http://nelliemikander.blogg.se/
Postat av: Nat

Tackar! Tyvärr är det dock inte jag som har tagit dem :)

2010-11-13 @ 15:31:18
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0