wonder how you manage to make ends meet



Livet är bra konstigt. Det bygger till stor del på relationer, till allt och alla. För vad vore vi utan varandra?
Alla som elaka behövs ju för att vi ska tycka bättre om någon annan, right?
Förhållanden förstörs lika ofta som de föds och allt har antagligen något syfte. Vad vette fan. Jag tror att vårat undermedvetna, vår drift, vet mycket bättre än vad vi gör och gör därför en massa val som vi inte vet om. Därför splittras en del utan förklaringar.
I andra fall vet vi mycket väl varför vi väljer att gå skilda vägar. Det reder alltid ut sig i alla fall.


Lång dag, skön dag, bra dag
Imorn blir det jävlar med plugg, fyfan. Men det ska bli klart!
Nästa helg är det ju marknad och då kan jag ju inte plugga, nä, nä...
Söker ni mig imorn så finns jag på telefönen.
/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0