va e du för slags människa, har du ingen moral i kroppen?! uuuusch.

Underbar människa, eller jag vet inte. Kul kväll igår, aldrig fel med uppskattning heller! It's not a bad experience either. Trevligt med massa folk också.

Pluggdag idag. Har faktiskt gjort hela tre arbeten OCH bakat kladdkaka och fjantat med Sanduru. Fränt. Annars har det varit en enormt tråkig kväll eftersom hela malung farit till Rättvik på marknad. Kul för dem då. Jag har kollat på Yrrol nu iaf, det är humor. Eller ja Michael McIntyre är riktig humor. Bloodhound Gang är också jävligt mycket humor. 

Imorn blir det att gå upp tidigt och försöka fixa till och renskriva papprena till 3:ornas show så man kan avlasta stjärnorna lite, höhö. Ska hålla koll på lite allt möjligt som sagt men det blir kul, hoppas bara jag kan hålla kolla på allt.

Nu blir det sova, känner att jag snart skulle behöva tändstickor för att hålla ögonen öppna. G'night hoes n' bros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0