there's a hole in my heart



Jaha, hur mår ni denna afton? Är det någon som ens orkar vara uppe såhär länge med tanke på gårdagen?

Ja, jag ska då iaf strax hoppa ner i lopplådan. Gårdagen var fan så nice! Grillning hos Evelina med alla de bästa, massa dans och skratt, sen blev det raggarbil i ca 50 meter innan avgasröret låg i backen... Haha, det var inte vårat fel. Så vi åkte snabbt och bytte bil, började dricka, raggade lite mer (det är vad man gör här i Malung, åker raggarvarvet...), sen blev det fest, en till fest och SEN efter 10 groggar slog det slint i skallen, haha! Och jag tyckte att det var bäst att dra hem. Jag är alltid förjävla kul när jag kommer hem aprak, gud vilken syn.

Vaknade i morse med sår på knäna & hakan och en stukad fot typ? Öööööh, wft?!
Har varit en riktig bakisdag, men jag har kämpat, höhö. Jag och Caath gjorde ett tappert försök i att se på film men det gick inte så bra... vi tar nya tag imorn!

Godnatt
/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0