Ronnie James Dio = vad sa jag? ojojoj!

FITTA. Heaven & Hell ställer in hela sin Europa-turné, fint. Det innebär att de inte kommer till Sonisphere, jävla fittnils. Såklart är det min "FAVORIT" Dio (jävlagubbe) som sedan ett tag tillbaka ju har magcancer och inte kommer kunna stå på scen. Förståeligt och synd, även om jag inte tycker om honom så är det fortfarande något man vill se.. Fan ta dig DIO!

Menmen, sånt händer och man kan ju inte kräva en halvdöd man upp på scen precis. Skolan var helt chill dock mycket som ska göras nu! Har fått kasta in mig i min del av showarbetet som  pågår inför slutshowen som 3:orna sätter upp nästa onsdag. Kul!

Nu ska jag försöka plugga lite! Kultur till imorn och sia ar i full litt svenska te ô dzärö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0