Now i can't see i just stare

Gaaaalet, har blivit utnyttjat till max ikväll. Mammor är bra. Speciellt min och Sandras för de har bidragit till OZZYBILJETTER! Jävlar i min lilla låda alltså, att få se en idol till sitter ju aldrig fel! Dock blev planeringen med biljetterna kanske inte som väntat men det var inte riktigt mitt och sandras fel. Menmen, nu är det så.
Fan vad jag längtar! Ozzy kan jag iaf ta in att jag ska se, det kommer bli grymt! Konstert med bästa vännen liksom!

Däremot kan jag fortfarande inte få in att jag ska se Slash. Varje gång jag börjar tänka på det svävar jag iväg. Lärarna brukar få väcka mig ur dagdrömmandet och påpeka att jag skelar lite med höger öga.. Nice. Kommer gråta som ett litet barn!

Ska försöka få mig lite sömn, har även ätit normalt idag (jubla förfan!), sen får vi se hur jag mår imorn och om jag orkar dra till plugget. Psyket mår inte bäst för tillfället.

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0