jag säger upp kontakten med världen.

jag tänker aldrig, aldrig, aldrig mer lite på någon. Inte ens på mig själv. Denna dag kan fara så långt åt helvete som det bara går. FYFITTA för folk. JÄLVA LÖGNHALSAR.

Jag undrar hur ni skulle känna om någon svek er, eller vände er ryggen när ni är driver en restaurang. WHAAAAT undrar ni säkert nu? Men just det, jag en tjej på 17 snart 18 år som hjälper min mamma att DRIVA en restaurang. Vad gör ni? Klagar på läxor? Det gör jag också! Jag skulle ge vad som helst för att vara en normal 17-åring just nu. Jag skulle göra vad som helst för att få allt det jag ligger efter i ur vägen. men icke.

Imorn ska jag vara trubadur med Sören K. Kul med spelning men jag har lust att inte dyka upp bara för att få svika lite folk själv. Helgen ska tillägnas plugg. En saga, en recension, en artikel, ett par religionsuppgifter och massa scheman för folket på scenen ska göras. In med rekvisita, ut med rekvisita, in med Anton, ut med Simone, stäng av myggan, slå på myggan, du gör det, du gör det..
Vi får se vad jag hinner.

hejdå

Kommentarer
Postat av: :D

Du är så otroligt duktig Natalie, jag beundrar allt du gör! Du är en toppen tjej! :)

2010-05-11 @ 14:18:13
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0