Jag gör som jag vill - wheater you like it or not

Det är inte det att jag inte vill, bara att jag inte kan.
För det skulle bli så fel på det sättet.
Jag är glad för att jag gjorde som jag gjorde.
Efter ett brustet hjärta blir man otroligt avvaktande
trots att man inte tänker på det.
Jag hatar att bevisa saker för mig själv.
Jag hatar att känna att det jag gjorde var fel
fastän det var rätt. Helt rätt. Därför känner jag fortfarande att
jag är glad att jag gjorde som jag gjorde.

Måndag morgon, usch. Man ska dock inte klaga när man vaknar av att solen skiner in genom fönstret och rakt i ögonen. Har nyss duschat och käka frukost så det kanske är dags att fixa sig. Hörs senare då jag lägger in bilder!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0