Grilla + allt grymt folk + hemvändare + sol + dricka + glada miner + mys = Malungs Marknad!


Jag älskar dig, det vet du!

Jaha, jag fick faktiskt två arbeten klara idag! Duktigt, duktigt. Imorgon kommer min älskade Sandra hem! Men innan jag får se henne så är det grillning med esteterna.

Ni undrar säkert varför jag inte kan skriva det här imorn, men det är så att jag hinner nog kanske inte hem mellan det att skolan slutar och till vi ska grilla. Så jag skriver det nu, höhö! Jovisst serrni, grillning med nästan alla esteter. Fyfan vad stört kul det kommer bli! Sen blire ut och erövra Grönland (som downtown här kallas), för att sedan säkert avsluta kvällen/natten/morgonen runt den "traditionella" brasan bakom tingshuset!

Helgen måste bli bra! Det ska rockas som det bara kan göras på vårmarknaden. Det är nästan sorgligt hur vi malungsbor verkligen lever för att få festa på vårmarknaden. Det är fan större en dansbandsveckan, haha. Men what the fuck, we have damn much fun goin on! Why not make the best of what we have?

Imorn har jag engelska, gehör och en gitarrlektion sen äre slut för dagen. Ibland har man ju tur! Dock är det nu dags för mig att hoppa ner i bingen, måste vara i form, höhö. Natten då

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0