Fireflies

I'd like to make myself believe
That planet Earth turns slowly.
It's hard to say that I'd
Rather stay awake when I'm asleep,
Cause everything is never as it seems
.


Har haft en så jävla skön dag men Amanda. Det behövde jag verkligen. Lite extra styrka! Jag vet inte, jag har många svåra val att göra och jag är kluven men det känns ändå som att det kommer bli bra nu. Det kommer det. Och herrejävlar vilken underbar sommar det kommer bli!

Konserter, sol, varma dagar, solbränna, glass, cykelturer, båt, vatten, stuga, stranden, mysiga kvällar, grillkvällar, heta nätter, musik, underbara vänner, mysiga regniga kvällar, bus, jobb under trevliga arbetsförhållanden, fotografering och fest. Det är min sommar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0