Everybody need somebody, you're not the only one

Where do we go now?
Nu går jag sönder på riktigt. Liksom jag gjorde för några månader sen. Det här är inte bra. Jag vill bara komma igenom och göra en riktig u-sväng. Vända mig mot allt bra, fyfan. En kompis sa till mig igår att jag var väldigt negativ så jag tänkte liksom: nä, det är jag väl inte... Men jo faktiskt, det är jag. Jag är otroligt negativ, speciellt mot mig själv. Men med mina omständigheter så är det tyvärr inte så lätt att vara munter. Jag är ledsen mina kära vänner att ni får stå ut med mig när jag är på dåligt humör och så men det är verkligen inte meningen. Tro mig, mer än allt i världen skulle jag vilja att detta var över och jag kunde vara mitt vanliga jag. Så förlåt, till alla mina vänner. Ni betyder otroligt mycket.

Ja, då har jag fått ur mig det. Jag har faktiskt lite glada saker att säga! Jag klarade matten! HAR INGEN MER MATTE I HELA MITT LIV NU! WOOHOOO! Sen fick jag väl ett okey betyg på engelska nationella. DET gjorde mig besviken på mig själv. Jag kunde faktiskt ha gjort bättre, när det ändå är mitt andraspråk. Menmen, betyget är ju inte satt bara för det, haha. Sen får jag MVG i musik (visade jag verkligen boobsen så mycket? HÖHÖ) tack vare egenskrivet material!

Sitter och kollar ut på hällregnet och känner lusten av att bara ställa mig därute och bli helt genomblöt. Gud vad mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0