En värld utan beatles...

vore en jävligt dålig värld och jag vore en jävligt tragisk människa utan min finaste, bästa Amanda! Gosh, do I love you...

Cpfacebook fuckar upp saker ibland, haha, men lite komiskt är det ändå. Har funderat på hur mycket otur och oflyt en människa får ha. Jag menar, okey, jag är rätt negativ ibland och oftast är det för att oturen förföljer mig men ändå, den kan ju inte följa efter mig i en evighet? 
För liksom det går ju faktiskt fan så mycket goare för mig nu än vad det gjorde i januari/februari. Usch, hemska månader... But still, det är inte ens i närheten av så jag vill ha det. Not a piece is right. Eller jo, de allra bästa vännerna finns alltid här. 

Sen tänker jag fan ta och protestera högt! VAD I HELVETE TÄNKTE SONISPHEREFOLKET MED NÄR DE BOKADE HAMMERFALL?! De måste ha varit höga eller nått... Nu vill jag fan se riktigt finfina, sköna, grymma bokningar inom kort!

/Nat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0