Där de härliga lagrarna gro

Ja, det vankas student om sådär en 2 veckor typ. Dock dröjer det ett år innan min egen student äger rum. Jag började nyss tänka på det. Eller jag har ju tänkt på det 1000 gånger om men liksom...
om ett år är det jag som ska på bal och känna mig underbart fin för en kväll,
om ett år är det jag som ska få dra på mig min vita mössa och vara totalt vild och galen i en vecka,
ta avsked i en vecka för att sen tillslut en förhoppningsvis superfin dag i juni nästa år stå på stora scenen i parken och verkligen visa alla hur lycklig jag är över att vara klar!
Antagligen, om allt går precis som jag vill så flyttar jag nog till ett sydligare land vid namn England också. GÖTT. Men det är bara om det går som jag vill.



Annars är jag rätt så fundersam just nu. En dusch skulle nog lösa problemet. Ni förstår, man tänker bättre i duschen. Jag vet att jag har gjort något rätt men jag vet inte vad andra tycker. Eller personen i fråga tycker, eftersom den inte yttrar sig. Men, vi får väl se vad morgondagen har att erbjuda. Bättre tider? We'll see.
Ha de bra rockers!

/Nat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0